Önkormányzat

Címkék: szertartás

2009.08.11. 22:40

Voltam hétfőn az önkormányzatnál. Végülis nem mondtam le a pezsgőzést. Kiderült, hogy akkor kellett volna bevinnem, de ezt nem mondták, úgyhogy elszaladtam egy közértbe és ott vettem egy kölyökpezsgőt. Barackos ízűt.

Elmodnták, hogy majd szombaton Janinak kell felmennie az irodába a gyűrűkkel, a mi iratainkkal, a tanúink irataival és a pénzzel, mert végülis nem kellett fizetni ott  ahelyszínen most.

Felírták a zenéket is, amiket választottam. Két Enya szám lesz és egy Andrea Bocelli. A többi nem jött be...

A bejegyzés trackback címe:

https://vandj.blog.hu/api/trackback/id/tr231303864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása